26 de gener 2007

ESADE i la mobilitat a Sant Cugat


Seguint amb el tema ESADE i pel que fa a la incidència que tindrà en la mobilitat de la ciutat em sorprenen els comentaris al respecte de CiU i PSC. El primers, en boca de l’alcalde Recoder, manifesten en primer lloc que no tindrà tanta repercussió en la mobilitat com diuen alguns (referint-se lògicament a ICV) però en canvi demanen que es construeixi una estació, que proposo que li posin ja un nom per seguir reivindicant que podria ser “ESADE - Torre Negra”, que costarà milions d’€ perquè hauria de travessar Collserola des de l’Avda. Tibidabo i, suposo que per sota de la Torre Negra, arribaria fins la zona del Pla del Vinyet, vaja dic jo perquè no se ben be que volen. De fet però, i ho deia abans, no entenc massa la preocupació del PSC perquè, com la resta de grups municipals exceptuant el nostre, varen plantejar en les seves al•legacions al Pla d’Infrastructures del Transport de Catalunya, el perllongament del ramal de l’Avda Tibidabo amb estació a Sant Cugat... no comment!!

Perquè no ens titllin de demagogs i ens culpin d’aturar el progrés de Catalunya us adjunto la proposta que vàrem fer en les al•legacions al PITC i que estan recollides finalment i que podrien anar per aquí : el tramvia del Vallès podria tenir algunes parades a Sant Cugat i, una d’elles, al Pla del Vinyet. Què us sembla ? més modern i europeu, més barat i no trinxa el territori...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

molt be Xavi, endavant !!

Marc Monells ha dit...

Xavi,

T'he posat als meus "favorits", encara no goso posar-te a "Blogs d'amics" ;-)
Jo també tenia previst fer el llençament divendres però vaig pensar que millor dilluns. Quan vaig veure el teu divendres al migdia vaig pensar que sí, millor dilluns.
Pel que fa als continguts d'ambdós, crec que estem filant prou prim per no barrejar (massa) el personal del polític.
De tota manera, en política el factor humà sempre compta. I a Valldoreix no tinc cap dubte que la personalitat de la presidenta no ha estat pas un factor "d'entesa".