27 de gener 2008

A Catalunya se'ns respecta menys que abans....


I això s'ha d'acabar !!... Aquest és l'enunciat que ens proposa en Duran i Lleida en els seus primers anuncis de pre-campanya - per cert, i com sempre, no estaria de més saber què costa la campanya de tots els partits, la nostra ciutat ja està okupada de fotos / cartells de'n Duran i Lleida -. Vosaltres podreu llegir com jo que el missatge es pot entendre de dues maneres diferents. Jo llegeixo el que em sembla que m'estan dient : un lament per part de CiU de la pèrdua de respecte que han patit des de la seva desfeta electoral que els ha portat a no poder governar Catalunya ni les principals ciutats on governaven, malgrat la meva – per desgràcia - . I no se'ls respecta i encara se'ls respectarà menys quan una força que es diu catalanista vol fer dependre el Govern català del futur govern de Madrid, vol fer dependre la sobirania del poble català i el seu parlament, de les dèries de'n Duran i el seu malaltís desfici per ser ministre. Doncs no s'acabarà Sr. Duran i menys al pas que va.


1 comentari:

Anònim ha dit...

Ministre Duran, li presento en Humphrey

http://catalunyafastforward.blogspot.com/2008/02/ministre-duran-li-presento-en-humphrey.html