25 de març 2008

“Sant tornem-hi”

Sant tornem-hi que no ha estat res. M'he agafat una setmaneta de vacances, amb “campana” de ple inclosa. Em feia molta falta descansar (com a molts d'altres) i desconnectar de la praxis quotidiana. Demà sant tornem-hi !

Aquesta setmana posarem en marxa el procés assembleari a la nostra comarca. Dimecres aprovarem el reglament de primàries i debatrem amb les companyes i companys els resultats electorals al nostre territori. Aniré avançant les meves idees sobre la qüestió tal i com vaig fer amb el primer post del 15 de març sobre el perquè del vot útil. Queden algunes raons més a explicar però tenim temps i no cal córrer. És més important escoltar de moment...

Us enllaço un article del Javier Ortiz en "El dedo en la llaga" a Público ahir diumenge que val la pena llegir (com gairebé tot el que escriu). Avui no escric més perquè m'he passat una bona estona intentant millorar la connexió musical del meu bloc i no m'he sortit. A veure si algú/na m'ajuda !!