25 de setembre 2008

La Mercè...

Ahir vaig fer festa.
Això em va possibilitar veure com funcionava el punt de servei de préstecs de bicicletes de l’estació. Deu ni do quin èxit!. I és que la bici és un mitjà tan còmode...(be, pel que hi pot anar perquè a mi no em
va massa be anar en bici). Segons Ràdio Sant Cugat està sent un èxit considerable, bona notícia.No havia dit res sobre la polèmica del carril - bici de la Rambla Can Mora. Em sembla una bona notícia la seva implantació, el seu format sembla l’idoni, però ai ! quin és el motiu per que s’hagi pres la decisió per construir-lo ? em temo molt que no prové d’una visió planificada de la mobilitat sostenible de la ciutat sinó més aviat de la necessitat de resoldre un problema d’un privat, en aquest cas del concessionari del pàrking de Can Quitèria.
Dues proves avalarien el meu argument : les obres les ha pagat aquest concessionari ( estava aquest aspecte inclòs en les clàusules del plec ?) i, no s’ha fet partícips d’una bona proposta a aquelles persones físiques o jurídiques que viuen les conseqüències (no necessàriament negatives) de la seva posada en marxa. Podríem dir que és una bona cosa però feta d’esquenes a la gent. Males pràctiques per un bon objectiu.
A
hir vaig gaudir de la Festa de la Mercè, feia anys que no hi baixava. Molta gent participant, millor dit gaudint, de les moltes propostes que hi havia al carrer. Ahir Barcelona feia patxoca !. Per cert, us recomano l’arròs negre de Cal Pinxo, davant la platja de Sant Sebastià, antiga Casa Costa.
I per la nit, reunió de treball a Cerdanyola per tal de fer propostes per la Convenció de Gènere d’ICV del 4 d’octubre. Una reunió no exempta de polèmica i molt engrescadora.
Felicitats a les organitzadores !